ΣΑΒΒΑΤΟ 9-8-2014
Το KM σχεδιάστηκε το 1964 – 1965, και ήταν το μοναδικό σε μέγεθος και το ωφέλιμο φορτίο.
Οι πρώτες φωτογραφίες από τους αμερικανικούς κατασκοπευτικούς δορυφόρους έδειξαν ένα παράξενο αεροσκάφο που είχε τα γράμματα «KM» στην άτρακτο του.
Η CIA το αποκρυστάλλωσε ως «Kaspian τέρας», ενώ στην πραγματικότητα σήμαινε «Korabl maket» – «πρωτότυπο πλοίο» στα ρωσικά.
Επικεφαλής σχεδιαστής για αυτό το αεροσκάφος ήταν Rostislav Alexeyev , και ο επικεφαλής μηχανικός ήταν V.Efimov.
Η ekranoplan είχε άνοιγμα φτερών 37,6 m, μήκος – 92 m, μέγιστο βάρος απογείωσης – 544 τόνους. Μέχρι να ναυπηγηθεί το An-225 ήταν το μεγαλύτερο αεροσκάφος στον κόσμο.


Το KM σχεδιάστηκε ως ένα ειδικό όχημα για τις στρατιωτικές και διάσωσης. Ωστόσο το σχεδιασμό μιας τέτοιας μηχανής προκάλεσε σοβαρές δυσκολίες.
Δοκιμές

Η πρώτη Δοκιμή KM ξεκίνησε το 1966 στην Κασπία θάλασσα κοντά Kaspiysk ( Νταγκεστάν ).
Η πρώτη πτήση πραγματοποιήθηκε από τον V. Loginov και τον Rostislav Alexeyev.
Όλες οι εργασίες έγιναν υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ναυπηγικής Βιομηχανίας.
Το KM ήταν σχεδιασμένο να έχει βέλτιστη (απόδοση καυσίμου) ταχύτητα πλεύσης από 430 χλμ/ώρα (267 mph, με 232 κόμβους), και μέγιστη επιχειρησιακή ταχύτητα 500 km / h (311 μίλια/ώρα, 270 κόμβοι).
Η μέγιστη ταχύτητα που επιτεύχθηκε ήταν 650 χλμ/ώρα (404 mph, με ταχύτητα 350 κόμβων) , αν και κάποιες πηγές υποστηρίζουν έφτασε μέχρι και 740 km / h (460 μίλι/ώρα, 400 κόμβοι).
Το KM δοκιμάστηκε στην Κασπία Θάλασσα για 15 χρόνια, μέχρι το 1980.
Το 1980, ένα λάθος του πιλότου προκάλεσε τη συντριβή χωρίς ανθρώπινα θύματα.
Τα στοιχεία από The Osprey Εγκυκλοπαίδεια των ρωσικών αεροσκαφών 1875 – 1995, Ρωσία s Ekranoplans:
Το Τέρας της Κασπίας Θάλασσας
Γενικά χαρακτηριστικά
Μήκος: 92,00 m (301 ft 10 in)
Έκταση: 37.60 m (123 ft 4 in)
Διάρκεια Tail σταθεροποιητής: 37 m (121 ft 5 in)
Ύψος: 21.80 m (71 ft 6 in)
Περιοχή φτερών: 662.50 m 2 (7,131.1 τετραγωνικά πόδια)
Κενό βάρος: 240,000 κιλά (£ 529.109)
Μέγιστο βάρος απογείωσης: 544.000 kg (£ 1.199.315)
Σταθμός ηλεκτροπαραγωγής: 10 × Dobrynin VD-7 στροβιλοκινητήρες, 127,53 kN (28,670 lbf) ώθηση
Επίδοση
Μέγιστη ταχύτητα 500 km / h (311 μίλια/ώρα? 270 kn)
Ταχύτητα κρουαζιέρας: 430 km / h (267 μίλια/ώρα? 232 kn)
Εύρος: 1,500 km (932 mi? 810 ναυτικά μίλια)
Υψόμετρο αποτέλεσμα Ισόγειο: 4-14 m (13 ft 1 σε 45 ft 11 in)
Μέγιστη κατάσταση της θάλασσας: 1,2 m (3 ft 11 in)
Σήμερα οι Μυστικές Υπηρεσίες ανακάλυψαν την ναυπήγηση ενός παρόμοιου σκάφους, σε συνδυασμό με τις δηλώσεις του Πούτιν για αναβάθμιση του Ναυτικού τίποτε δεν είναι τυχαίο …
Εξάλλου οι Ρώσοι θέλουν ένα θαλάσσιο τέρας να μπορεί να μεταφέρει στη Θάλασσα ή πάνω απο αυτήν φορτίο πάνω απο 500 τόννους που θα είναι άρματα, οχήματα και Καταδρομείς παντού στις ακτές της Ρωσικής επικράτειας και της Μαύρης Θάλασσας !
ΠΗΓΗ. hellasforce
Το KM σχεδιάστηκε το 1964 – 1965, και ήταν το μοναδικό σε μέγεθος και το ωφέλιμο φορτίο.
Οι πρώτες φωτογραφίες από τους αμερικανικούς κατασκοπευτικούς δορυφόρους έδειξαν ένα παράξενο αεροσκάφο που είχε τα γράμματα «KM» στην άτρακτο του.
Η CIA το αποκρυστάλλωσε ως «Kaspian τέρας», ενώ στην πραγματικότητα σήμαινε «Korabl maket» – «πρωτότυπο πλοίο» στα ρωσικά.
Επικεφαλής σχεδιαστής για αυτό το αεροσκάφος ήταν Rostislav Alexeyev , και ο επικεφαλής μηχανικός ήταν V.Efimov.
Η ekranoplan είχε άνοιγμα φτερών 37,6 m, μήκος – 92 m, μέγιστο βάρος απογείωσης – 544 τόνους. Μέχρι να ναυπηγηθεί το An-225 ήταν το μεγαλύτερο αεροσκάφος στον κόσμο.


Το KM σχεδιάστηκε ως ένα ειδικό όχημα για τις στρατιωτικές και διάσωσης. Ωστόσο το σχεδιασμό μιας τέτοιας μηχανής προκάλεσε σοβαρές δυσκολίες.
Δοκιμές

Η πρώτη Δοκιμή KM ξεκίνησε το 1966 στην Κασπία θάλασσα κοντά Kaspiysk ( Νταγκεστάν ).
Η πρώτη πτήση πραγματοποιήθηκε από τον V. Loginov και τον Rostislav Alexeyev.
Όλες οι εργασίες έγιναν υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ναυπηγικής Βιομηχανίας.
Το KM ήταν σχεδιασμένο να έχει βέλτιστη (απόδοση καυσίμου) ταχύτητα πλεύσης από 430 χλμ/ώρα (267 mph, με 232 κόμβους), και μέγιστη επιχειρησιακή ταχύτητα 500 km / h (311 μίλια/ώρα, 270 κόμβοι).
Η μέγιστη ταχύτητα που επιτεύχθηκε ήταν 650 χλμ/ώρα (404 mph, με ταχύτητα 350 κόμβων) , αν και κάποιες πηγές υποστηρίζουν έφτασε μέχρι και 740 km / h (460 μίλι/ώρα, 400 κόμβοι).
Το KM δοκιμάστηκε στην Κασπία Θάλασσα για 15 χρόνια, μέχρι το 1980.
Το 1980, ένα λάθος του πιλότου προκάλεσε τη συντριβή χωρίς ανθρώπινα θύματα.
Τα στοιχεία από The Osprey Εγκυκλοπαίδεια των ρωσικών αεροσκαφών 1875 – 1995, Ρωσία s Ekranoplans:
Το Τέρας της Κασπίας Θάλασσας
Γενικά χαρακτηριστικά
Μήκος: 92,00 m (301 ft 10 in)
Έκταση: 37.60 m (123 ft 4 in)
Διάρκεια Tail σταθεροποιητής: 37 m (121 ft 5 in)
Ύψος: 21.80 m (71 ft 6 in)
Περιοχή φτερών: 662.50 m 2 (7,131.1 τετραγωνικά πόδια)
Κενό βάρος: 240,000 κιλά (£ 529.109)
Μέγιστο βάρος απογείωσης: 544.000 kg (£ 1.199.315)
Σταθμός ηλεκτροπαραγωγής: 10 × Dobrynin VD-7 στροβιλοκινητήρες, 127,53 kN (28,670 lbf) ώθηση
Επίδοση
Μέγιστη ταχύτητα 500 km / h (311 μίλια/ώρα? 270 kn)
Ταχύτητα κρουαζιέρας: 430 km / h (267 μίλια/ώρα? 232 kn)
Εύρος: 1,500 km (932 mi? 810 ναυτικά μίλια)
Υψόμετρο αποτέλεσμα Ισόγειο: 4-14 m (13 ft 1 σε 45 ft 11 in)
Μέγιστη κατάσταση της θάλασσας: 1,2 m (3 ft 11 in)
Σήμερα οι Μυστικές Υπηρεσίες ανακάλυψαν την ναυπήγηση ενός παρόμοιου σκάφους, σε συνδυασμό με τις δηλώσεις του Πούτιν για αναβάθμιση του Ναυτικού τίποτε δεν είναι τυχαίο …
Εξάλλου οι Ρώσοι θέλουν ένα θαλάσσιο τέρας να μπορεί να μεταφέρει στη Θάλασσα ή πάνω απο αυτήν φορτίο πάνω απο 500 τόννους που θα είναι άρματα, οχήματα και Καταδρομείς παντού στις ακτές της Ρωσικής επικράτειας και της Μαύρης Θάλασσας !
ΠΗΓΗ. hellasforce
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου