Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

MS-21. Ο ρώσος ανταγωνιστής του Boeing και του Airbus

ΤΕΤΑΡΤΗ 19-2-2014


Το καινούργιο ρωσικό επιβατικό αεροσκάφος νέας γενιάς, ετοιμάζεται να κάνει την ανατροπή στην παγκόσμια αγορά της πολιτικής αεροπορίας.
Πόσο μεγάλες είναι οι πιθανότητες επιτυχίας του νέου ρωσικού αεροπλάνου;

Μοντέλα και εκδόσεις του MS–21

   MC -21- 200, χωρητικότητας 150 επιβατών
• MC -21- 300, χωρητικότητας 181 επιβατών
• MC -21- 400, χωρητικότητας 212 επιβατών

Η ρωσική αεροναυπηγική εταιρεία «Irkut», ξεκίνησε την παραγωγή των τριών πρώτων πειραματικών μοντέλων του νέου «αεροσκάφους μεσαίων αποστάσεων του 21ου αιώνα», σε συντομογραφία: MS-21. 
Το αεροπλάνο νέας γενιάς είναι το βασικότερο έργο του κρατικού προγράμματος ανάπτυξης της ρωσικής αεροπορίας, στο οποίο ο εγχώριος αεροναυπηγικός κλάδος έχει εναποθέσει μεγάλες ελπίδες, για τη δυναμική επαναφορά της Ρωσίας στην παγκόσμια αγορά επιβατικών αεροσκαφών μέσων αποστάσεων.
Το πρώτο αεροπλάνο σχεδιάζεται να κατασκευαστεί το 2015, και η πιστοποίηση του MS-21 έχει προγραμματιστεί για το 2016. 
Μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών πιστοποίησης αξιοπλοΐας, το αεροσκάφος θα είναι έτοιμο να βγει στη ρωσική και στις ξένες αγορές.

Υψηλές αποδόσεις και ειδικά χαρακτηριστικά 

Ο ανταγωνισμός στα πολιτικά αεροσκάφη είναι πολύ σκληρός. 
Προκειμένου λοιπόν, το ρωσικό αεροπλάνο να επιβιώσει σε μια αγορά που κυριαρχούν οι Δυτικοί αεροπορικοί κολοσσοί, πρέπει να πληροί τις πιο σύγχρονες και απαιτητικές τεχνικές προδιαγραφές. 
Θα πρέπει να έχει χαρακτηριστικά πτήσης υψηλού επιπέδου και να είναι οικονομικό στην κατανάλωση καυσίμου. 
Αυτοί είναι οι δύο βασικοί δείκτες αξιολόγησης στην επιλογή αεροσκαφών στις αεροπορικές εταιρείες, καθώς τους επιτρέπουν να ελαττώσουν τα κόστη λειτουργίας, συντήρησης και καυσίμων.

ΣΥΡΙΑ
 
Οι μηχανικοί υπόσχονται ότι το MS-21 θα διαφέρει –προς το καλύτερο- από τα αεροσκάφη της αντίστοιχης κατηγορίας στα πτητικά και τεχνικά χαρακτηριστικά. 
Το σκάφος θα έχει μειωμένο κενό βάρος σε σχέση με τους ξένους ανταγωνιστές, λόγω της βελτιωμένης αεροδυναμικής και του υπερσύγχρονου σχεδιασμού του κινητήρα. 
Επιπλέον, προβλέπεται η συμμετοχή των δυνητικών πελατών στη διαδικασία ανάπτυξης του αεροσκάφους από τα πρώτα στάδια του έργου.

Το MS – 21 θα είναι ένα αεροσκάφος με «σαλόνι» a la carte, που μπορεί να διαμορφωθεί ανά περίπτωση. 
Οι αεροπορικές εταιρείες μπορούν να επιλέξουν τις βέλτιστες επιθυμητές αναλογίες πλάτους των καθισμάτων και των διαδρόμων στο θάλαμο επιβατών. 
Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα να ρυθμιστεί η χωρητικότητα των αποθηκευτικών διαμερισμάτων στο θάλαμο επιβατών και του χώρου αποσκευών. 


ΠΗΓΗ. rbth

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου