ΤΕΤΑΡΤΗ 19-2-2014
TOY KΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ
Επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα με τεχνολογία bi-xenon και LED, νέα μάσκα, πιο επιθετικοί προφυλακτήρες, αποτελούν τις επεμβάσεις στο αμάξωμα του Scirocco. Ανανεωμένο είναι και το εσωτερικό, με αλλαγές σε επενδύσεις, τιμόνι, πίνακα οργάνων και κεντρική κονσόλα, ενώ όμορφη λεπτομέρεια είναι η παρουσία στο ταμπλό τριών μικρών οργάνων για – από αριστερά προς δεξιά – θερμοκρασία λαδιού, χρονόμετρο και πίεση turbo.
Το λανσάρισμα στην Ευρώπη του τρίθυρου coupe της Volkswagen θα γίνει στα τέλη του καλοκαιριού, με τέσσερις κινητήρες βενζίνης και δύο πετρελαίου, ισχύος από 125 έως 280 PS για το Scirocco R.
Το τελευταίο αποκτά το 2λιτρο turbo στην έκδοση που εφοδιάζεται και το νέο Leon Cupra.
Όλες οι εκδόσεις, εκτός από την κορυφαία με το γράμμα «R», φέρουν στάνταρ σύστημα start/stop και επανφόρτιση της μπαταρίας. Βασική επιλογή κιβωτίου είναι το 6τάχυτο μηχανικό και προαιρετική (με εξαίρεση τον 1.4 TSI με 125 PS) το αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG. Όλοι οι κινητήρες έχουν δεχθεί ένα… τσίμπημα ισχύος, με παράλληλο περιορισμό της κατανάλωσης και των ρύπων.
ΠΗΓΗ. news247
TOY KΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ
Επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα με τεχνολογία bi-xenon και LED, νέα μάσκα, πιο επιθετικοί προφυλακτήρες, αποτελούν τις επεμβάσεις στο αμάξωμα του Scirocco. Ανανεωμένο είναι και το εσωτερικό, με αλλαγές σε επενδύσεις, τιμόνι, πίνακα οργάνων και κεντρική κονσόλα, ενώ όμορφη λεπτομέρεια είναι η παρουσία στο ταμπλό τριών μικρών οργάνων για – από αριστερά προς δεξιά – θερμοκρασία λαδιού, χρονόμετρο και πίεση turbo.
Το λανσάρισμα στην Ευρώπη του τρίθυρου coupe της Volkswagen θα γίνει στα τέλη του καλοκαιριού, με τέσσερις κινητήρες βενζίνης και δύο πετρελαίου, ισχύος από 125 έως 280 PS για το Scirocco R.
Το τελευταίο αποκτά το 2λιτρο turbo στην έκδοση που εφοδιάζεται και το νέο Leon Cupra.
Όλες οι εκδόσεις, εκτός από την κορυφαία με το γράμμα «R», φέρουν στάνταρ σύστημα start/stop και επανφόρτιση της μπαταρίας. Βασική επιλογή κιβωτίου είναι το 6τάχυτο μηχανικό και προαιρετική (με εξαίρεση τον 1.4 TSI με 125 PS) το αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG. Όλοι οι κινητήρες έχουν δεχθεί ένα… τσίμπημα ισχύος, με παράλληλο περιορισμό της κατανάλωσης και των ρύπων.
ΠΗΓΗ. news247
Κινητήρας |
Ιπποδύναμη
|
Αύξηση ισχύος
|
Κατανάλωση
|
Εκπομπές ρύπων
|
1.4 TSI |
125 PS
|
3 PS
|
5.4 l/100 km
|
125 g/km CO2
|
2.0 TSI |
180 PS
|
20 PS
|
6.0 l/100 km
|
139 g/km CO2
|
2.0 TSI |
220 PS
|
10 PS
|
6.0 l/100 km
|
139 g/km CO2
|
2.0 TSI |
280 PS
|
15 PS
|
8.0 l/100 km
|
187 g/km CO2
|
2.0 TDI |
150 PS
|
10 PS
|
4.1 l/100 km
|
107 g/km CO2
|
2.0 TDI |
184 PS
|
7 PS
|
4.3 l/100 km
|
111 g/km CO2
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου